Απώλειες τζίρου 16% κατέγραψε στο δεκάμηνο του 2020 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Η επίδοση αυτή κρίνεται ιδιαίτερα ικανοποιητική για τη διοίκηση της εταιρείας, σε μία χρονιά όπου η πανδημία σε συνάρτηση με το lockdown και την καθίζηση του τουρισμού, εκτιμάται ότι έχει κοστίσει στον κλάδο της μπύρας ποσοστό άνω του 25%.
Ειδικότερα οι πωλήσεις ανήλθαν σε 166,2 εκατ. ευρώ από 197,8 εκατ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Στο -30% η κερδοφορία
Αναφορικά με την κερδοφορία, αυτή υποχώρησε περίπου 30% σε επίπεδο προ φόρων, στα 23,7 εκατ. από 33,9 εκατ. πέρυσι, ενώ τα κέρδη μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε 17,8 εκατ. ευρώ από 26,53 εκατ. το δεκάμηνο του 2019, καταγράφοντας πτώση 33%.
Στις καλύτερες, σε σχέση με το μέσο όρο της αγοράς, επιδόσεις, βοήθησε το γεγονός ότι η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει τις εξαγωγές της, σε ποσοστό το οποίο, σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, Αλέξανδρο Δανιηλίδη, θα φθάσει το +5% σε σχέση με το 2019.
.