Την επαναλειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματός της ανακοίνωσε η Jumbo, ενημερώνοντας σχετικά τους πελάτες της με μία ανάρτηση στην ιστοσελίδα της εταιρείας.
«Αγαπητοί φίλου του JUMBO, το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αυτή την στιγμή δέχεται παραγγελιές! Tα φυσικά καταστήματα στην Ελλάδα είναι κλειστά και η υπηρεσία click away δεν υφίσταται καθώς δεν υπάρχουν οι ανάλογες υποδομές».
Στην ανακοίνωση, επιστρατεύει για μία ακόμη φορά το χιούμορ, κάτι που διαχρονικά κάνει και στις διαφημίσεις της, αναφέροντας τις «παραγγελίες» ως «παραγγελιές».
Υπενθυμίζεται ότι το τελευταίο διάστημα η γνωστή αλυσίδα αντιμετώπισε δυσκολίες να ανταποκριθεί στην αυξημένη ζήτηση λόγω lockdwon, Black Friday και Χριστουγέννων.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας κατέβασε ρολά για πρώτη φορά στις 26 Νοεμβρίου, ενώ λίγες ημέρες μετά η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το «λουκέτο» θα παραταθεί «μέχρι νεοτέρας». Ακολούθησε μια ολιγοήμερη επαναλειτουργία στις 30 Νοεμβρίου που ωστόσο διεκόπη εκ νέου λόγω υπερβολικού φόρτου παραγγελιών.
Τέλος, την περασμένη εβδομάδα τα Jumbo ανακοίνωσαν ότι δεν είναι σε θέση να λειτουργήσουν με την μέθοδο του click away, μετά τις κυβερνητικές ανακοινώσεις για διευκόλυνση του λιανεμπορίου και της χριστουγεννιάτικης αγοράς, λόγω έλλειψης των απαραίτητων υποδομών.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!