Η Verizon συμφώνησε στην πώληση των AOL και Yahoo στην Apollo Global Management, έναντι του ποσού των 5 δισ. δολαρίων, γεγονός που της επιτρέπει να αποτινάξει περιουσιακά στοιχεία των πρώην διαδικτυακών κολοσσών AOL και Yahoo.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, η Verizon θα διατηρήσει το 10% στη νέα εταιρεία, η οποία που θα μετονομαστεί σε Yahoo, ενώ θα λάβει 4,25 δισ. δολάρια σε μετρητά. Ο μιντιακός όμιλος της Verizon είχε ολοκληρωθεί όταν η τελευταία εξαγόρασε την AOL έναντι 4,4 δισ. δολαρίων το 2015 και τη Yahoo έναντι 4,5 δισ. δολαρίων το 2017.
Η συμφωνία Verizon και Apollo που αναμένεται να ολοκληρωθεί το β' εξάμηνο του 2021, φέρνει στην τελευταία ισχυρά brands διαδικτυακών Μέσων ενημέρωσης, τα οποία λειτουργούσαν υπό τη στέγη των Yahoo και AOL, όπως τα TechCrunch, Yahoo Finance και Engadget.
Η ανακοίνωση της συμφωνίας έρχεται εν μέσω ισχυροποιημένων ενδείξεων πως η Verizon επιθυμεί να αποχωρήσει από τις Online Media δράσεις και να επικεντρωθεί στα ασύρματα δίκτυα και άλλες διαδικτυακές υπηρεσίες.
Το 2020, η Verizon πούλησε τη HuffPost στο BuzzFeed, ενώ πρόσφατα προχώρησε στην πώληση ή το κλείσιμο άλλων μέσων, όπως τα Tumblr και Yahoo Answers.
Υπενθυμίζεται πως ο CEO της AOL Tim Armstrong, είχε αναλάβει την ανάδειξη των brands Yahoo και AOL σε σημαντικούς παίκτες στον τομέα της ενημέρωσης, ωστόσο το εγχείρημα απέτυχε να αποκτήσει τη δυναμική που χρειαζόταν και ο Armstrong αποχώρησε το 2018.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!