Με ρυθμό ανάπτυξης 13% έτρεξε η Κωτσόβολος το α’ εξάμηνο της οικονομικής χρήσης 2020/2021), ενώ και σε σύγκριση like for like (σύγκριση ίδιων καταστημάτων) η αύξηση ήταν διψήφια (10%). Ο τζίρος της ανήλθε σε 257 εκατ. λίρες από 227 εκατ. το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Τα προσαρμοσμένα κέρδη υποχώρησαν κατά 22%, φθάνοντας τις 7 εκατ. λίρες από 9 εκατ. το α΄ εξάμηνο της χρήσης 2019/2020.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι εν μέσω πανδημίας, το μερίδιο του online στις συνολικές πωλήσεις της Κωτσόβολος διπλασιάστηκε σε σχέση με πέρυσι, φθάνοντας το 8%, μολονότι εξακολουθεί να είναι πολύ μικρότερο από τις άλλες χώρες, όπου δραστηριοποιείται η μητρική Dixons. Συνολικά οι online πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 84%.
Πλήρωσε τη νέα… καραντίνα
Ωστόσο η ελληνική εταιρεία επλήγη από το δεύτερο lockdown, καθώς στις 6 εβδομάδες μέχρι τις 12 Δεκεμβρίου εμφάνισε πτώση τζίρου 12% (like for like), όταν την ίδια περίοδο οι άλλες αγορές κατέγραψαν άνοδο:
- Ην. Βασίλειο: +11%
- Σκανδιναβικές χώρες: +29%
Η εικόνα της «μαμάς»
Αναφορικά με τη μαμά εταιρεία, την Dixons Carhone, η LFL ανάπτυξη ανήλθε σε 17% (χωρίς να υπολογίζεται η δραστηριότητα της κινητής σε Ην. Βασίλειο και Ιρλανδία), με τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων να φθάνουν τις 89 εκατ. λίρες αντί 2 εκατ. το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Και στην τελική γραμμή, ο όμιλος κατέγραψε κέρδη 17 εκατ. λιρών από ζημίες 72 εκατ. το α’ εξάμηνο της περυσινής χρήσης.
Εντυπωσιακή ήταν η αύξηση των online πωλήσεων λόγω της πανδημίας καθώς αυξήθηκαν κατά 114%, φθάνοντας τις 1,8 δισ. λίρες.
DATA – ανάπτυξη (Μάιος-Οκτώβριος 2020)
Ην. Βασίλειο & Ιρλανδία
Έσοδα: +15%
Προσαρμοσμένα EBIT: +197%
Online: +145%
Μερίδιο online αγοράς: +6,5%
Σκανδιναβικές χώρες
Έσοδα: +16%
Προσαρμοσμένα EBIT: +32,8%
Online: +57%
Μερίδιο online αγοράς: +5%
Ποιες κατηγορίες προϊόντων ξεχώρισαν
Computing: +29%
laptops: 42%
gaming: 72%
Consumer electronics: +10%
Large screen TVs: 22%
smart watches: 27%
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!