Τρώγοντας...πατατάκια και γαριδάκια στα σαλόνι του σπιτιού τους βλέποντας τηλεόραση φαίνεται ότι ξεκίνησαν και τους πρώτους μήνες του 2021 οι περισσότεροι Έλληνες καταναλωτές.
Το παρατεταμένο δεύτερο lockdown κράτησε τον κόσμο για περισσότερες ώρες στο σπίτι, με τα snacks να αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της…οικιακής ψυχαγωγίας, αλλά και των προτιμήσεων από νεότερους σε ηλικία καταναλωτές.
Σύμφωνα με στοιχεία της IRI, μετά το +4% που κατέγραψαν πέρυσι, η ευρύτερη κατηγορία των snacks εμφάνισε άνοδο του τζίρου τους κατά 7,86% στο δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2021.
Καταγράφουν μάλιστα διπλάσιους ρυθμούς ανάπτυξης, σε σχέση με αυτούς που έκλεισε το 2020, σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις τους στα supermarkets, φθάνοντας στα 46 εκατ. ευρώ (σε Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη).
Ραγδαία αναπτυσσόμενη η κατηγορία των tortillas
Μία ματιά στις επιμέρους κατηγορίες των chips snacks δείχνει ότι η άνοδος των πωλήσεων οφείλεται κυρίως στις εντυπωσιακές επιδόσεις (+20%) στα chips/γαριδάκια, με πιο ραγδαία αναπτυσσόμενη κατηγορία αυτή των tortillas. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι μόνο τα pop corn υποχώρησαν οριακά (-1,2%).
Συνεχίζουν ανοδικά τα μπισκότα Τα μπισκότα συνέχισαν την ανοδική τους πορεία με τζίρο που άγγιξε τα 17 εκατ. ευρώ στο δείγμα των supermarkets που εξετάζει η IRI.
Σταθεροποιητική εικόνα
Στον αντίποδα, crackers και αλμυρά παρέμειναν στα περυσινά επίπεδα, ενώ σταθερές ήταν και οι πωλήσεις για κρουασάν και μπάρες δημητριακών.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!