Ενίσχυση της κάλυψης των κεφαλαιακών απαιτήσεών της που απορρέουν από το πλαίσιο της Φερεγγυότητας ΙΙ πέτυχε η Allianz Ελλάδος το 2020.
Σύμφωνα με ανακοίνωση, ο Δείκτης Φερεγγυότητας SCR ανήλθε σε 147% από 141% το 2019 και ο Δείκτης Φερεγγυότητας MCR στο τέλος του 2020 ήταν 331%, από 335% το 2019.
Οπως προκύπτει από την Έκθεση Φερεγγυότητας ΙΙ της εταιρείας, το 2020 έκλεισε για την Allianz Ελλάδος με τον κύκλο εργασιών να ανέρχεται σε 155 εκατ. ευρώ, μειωμένο κατά μόλις 1,1% από το 2019. Τα κέρδη της εταιρείας μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 7,9 εκατ. ευρώ για το 2020 έναντι 3,7 εκατ. ευρώ για το 2019, σημειώνοντας αύξηση 113,5%. Η εξαιρετικά βελτιωμένη κερδοφορία οφείλεται στο καλύτερο λειτουργικό αποτέλεσμα προ φόρων του 2020, λόγω θετικής εξέλιξης των ζημιών και στο γεγονός ότι το 2019 υπήρξε επιβάρυνση στο αποτέλεσμα της εταιρείας λόγω μεταβολής του φορολογικού συντελεστή.
Οχημα ανάπτυξης της Allianz το 2020 ήταν ο κλάδος Γενικών ασφαλίσεων πλην Αυτοκινήτου, με ανάπτυξη 12,6%, όπου και η εταιρεία θα συνεχίσει να εστιάζει στρατηγικά και τα επόμενα χρόνια. Στις ασφαλίσεις Υγείας, η Allianz κατέγραψε διψήφιο αριθμό ανάπτυξης 10,6% ενώ ο κλάδος Αυτοκινήτου έκλεισε με -5,4%.
Η διευθύνουσα σύμβουλος της Allianz Ελλάδος, Φιλίππα Μιχάλη σχολίασε σχετικά με τις επιδόσεις της εταιρείας: «Κοιτώντας πίσω στο 2020, χωρίς αμφιβολία η πανδημία ήταν μία απροσδόκητη πρόκληση που έπρεπε να αντιμετωπίσουμε. Υπό αυτές τις συνθήκες, πετύχαμε μία σημαντική υπέρβαση των στόχων μας, χάρη στον ισχυρό ισολογισμό μας και το επιχειρηματικό μας μοντέλο.
Ο κύκλος εργασιών του 2020 υπολείπεται ελάχιστα από εκείνον του 2019 ενώ η κερδοφορία ξεπέρασε κατά πολύ το περσινό αποτέλεσμα. Η αύξηση της κερδοφορίας οφείλεται όχι μόνο στην επιβάρυνση που είχαμε στα αποτελέσματα του 2019 λόγω αλλαγών στη φορολογία, αλλά και στο καλύτερο λειτουργικό αποτέλεσμα που πετύχαμε το 2020. Αυτό επιβεβαιώνει ότι η επιχειρηματική μας επίδοση είναι πολύ ισορροπημένη και υγιής ενώ η στρατηγική μας έχει τον σωστό προσανατολισμό».
Σχετικά με τους ποιοτικούς δείκτες της Allianz Ελλάδος η κ. Μιχάλη ανέφερε: «Αλλά δεν είναι μόνο τα οικονομικά στοιχεία του 2020 που μας ενθαρρύνουν να υλοποιήσουμε το μακρόπνοο πλάνο μετασχηματισμού μας, με σιγουριά κι αυτοπεποίθηση. Από το 2015 έως και σήμερα, για έξι συνεχείς χρονιές, οι πελάτες μας, μας επιβραβεύουν με την πρώτη θέση στον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών NPS στις Γενικές Ασφαλίσεις. Αυτό πιστοποιεί το υψηλό επίπεδο των λύσεων που προσφέρουμε στους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται και την απόδοση της πελατοκεντρικής στρατηγικής μας».
Τέλος, αναφερόμενη στους ανθρώπους της Allianz και τη συνεισφορά τους στην επίτευξη των εταιρικών στόχων εν μέσω της πρωτοφανούς συγκυρίας της πανδημίας, η κ. Μιχάλη σχολίασε: «Θέλω να απευθύνω ένα θερμό “ευχαριστώ” στους εργαζόμενους και τους συνεργάτες της Allianz, καθώς σε μία απαιτητική χρονιά αποδείξαμε ότι ενωμένοι είμαστε πιο δυνατοί και ξεπερνούμε τις δυσκολίες, προσαρμοζόμαστε σε νέες συνθήκες εργασίας και συνεχίζουμε να στηρίζουμε τους πελάτες μας. Η ενδυνάμωση της ομάδας μας, αποτυπώθηκε στην ετήσια Έρευνα Δέσμευσης Εργαζομένων (AES) με όλους τους σχετικούς δείκτες να δείχνουν σημαντικές αυξήσεις που ξεπερνούν το 10% σε σχέση με το 2019».
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!