Νέα
  • ΓΔ: 1697.11 -0.34%
  • Τζίρος: 457,01 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Mega deal στα τρόφιμα: Η Μινέρβα εξαγοράζει 4 brands της Flora

Νέες ανακατατάξεις στην αγορά τροφίμων. Η ΜΙΝΕΡΒΑ Ελαιουργικών Επιχειρήσεων και Τροφίμων ΑΕ και η Flora Food Group υπέγραψαν συμφωνία για την απόκτηση των εμπορικών σημάτων ελαιολάδου Άλτις και Ελάνθη, καθώς και των λοιπών ελαίων Φλώρα και Sol. Η συμφωνία αυτή, ωστόσο, τελεί υπό την αίρεση της έγκρισης από τις Αρχές Ανταγωνισμού.

Η εξαγορά των συγκεκριμένων εμπορικών σημάτων εντάσσεται στο στρατηγικό σχέδιο της ΜΙΝΕΡΒΑ να ενισχύσει τη θέση της στον κλάδο των ελαίων και να διευρύνει το χαρτοφυλάκιό της με αναγνωρισμένες επωνυμίες. Η ΜΙΝΕΡΒΑ, με πάνω από 120 χρόνια παρουσίας και εμπειρίας στον τομέα των τροφίμων, αποτελεί έναν από τους ηγέτες του κλάδου στην Ελλάδα, με ισχυρά και καθιερωμένα brands όπως το Μινέρβα, το Χωριό, το Pummaro, το ΤΟΠ, το Φαστ και πολλά άλλα. Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε μια ευρεία γκάμα προϊόντων, από το ελαιόλαδο και τα προϊόντα τομάτας έως ξίδι, μαργαρίνη, τυροκομικά και condiments, καλύπτοντας τις αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτών.

Η συμφωνία αυτή αναμένεται να ενισχύσει τη θέση της ΜΙΝΕΡΒΑ στην ελληνική αγορά, ενώ παράλληλα η Flora Food Greece, πρώην Upfield, επικεντρώνεται στη στρατηγική της για ανάπτυξη άλλων προϊόντων στο μέλλον.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η εξαγορά δεν αναμένεται να επηρεάσει τους εργαζομένους της Flora Food στην Ελλάδα, καθώς η εταιρεία συνεχίζει να υλοποιεί τις στρατηγικές της κινήσεις στη χώρα.

Η ανακοίνωση της Flora Food Greece

H Flora Food Greece, μέλος του Ομίλου Flora Food, με ανακοίνωσή της επιβεβαιώνει την πώληση των εμπορικών σημάτων ελαιόλαδου «Άλτις» και «Ελάνθη», του εμπορικού σήματος καλαμποκέλαιου «Φλώρα» και του εμπορικού σήματος ηλιέλαιου «Sol» στην εταιρείαΜινέρβα πώληση ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική απόφαση του Ομίλου Flora Food να υποστηρίξει περαιτέρω την ανάπτυξη του βασικού χαρτοφυλακίου του.

Ο Ιωσήφ Βυθούλκας, Country Director για την Ελλάδα και την Κύπρο της Flora Food Greece, δήλωσε: «Η πώληση αυτών των εμπορικών σημάτων αποτελεί μέρος μιας στρατηγικής απόφασης να επικεντρωθούμε στη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη των βασικών μας προϊόντων επάλειψης και στις κατηγορίες μη γαλακτοκομικών προϊόντων (κρέμες και τυριά) καθώς και υγρών μαργαρινών για μαγειρική χρήση. Συνεχίζουμε σταθερά την αναπτυξιακή μας πορεία στην Ελλάδα, με τις εμβληματικές μάρκες μας Vitam, Becel, ProActiv, Φυτίνη και Super Fresco στο επίκεντρο της στρατηγικής μας. Διατηρούμε την ισχυρή μας παρουσία στην Ελλάδα παραμένοντας προσηλωμένοι στην παραγωγή, διανομή και πώληση προϊόντων τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.»

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ