Ο πολυεθνικός όμιλος Sitel Group, ένας από τους κορυφαίους παγκοσμίως παρόχους υπηρεσιών διαχείρισης πελατών – με προϊόντα και λύσεις end-to-end customer experience (CX) –θα λειτουργήσει εντός του μήνα το πρώτο ελληνικό κέντρο επικοινωνίας στην Αθήνα, στο οποίο θα απασχολούνται περίπου 1.000 άτομα προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες της ταχείας ανάπτυξης των πελατών της σε όλο τον κόσμο. Πρόκειται για μία κίνηση την οποία είχε αποκαλύψει από το φθινόπωρο του 2019 και πλέον γίνεται πραγματικότητα.
Στο κτίριο του Χαραγκιώνη
Το MAXhub στην Αθήνα – το οποίο στεγάζεται στο Athens Capitol του ομίλου Χαραγκιώνη επί των οδών 3ης Σεπτεμβρίου και Ιουλιανού χάρη σε μία συμφωνία που ολοκληρώθηκε με την αμερικανική Fortress, μία εκ των πιστωτών του κατασκευαστικού ομίλου- είναι ένα υβριδικό κέντρο συνεργασίας, επικεντρωμένο στην προσωπική συνεργασία, εκπαίδευση και ανάπτυξη και τη συμμετοχή των εργαζομένων, όπου οι συνεργάτες θα εργάζονται τόσο από το σπίτι όσο και από το κέντρο.
Η αμερικανική εταιρεία μισθώνει το ισόγειο, τον πρώτο, τον δεύτερο και τον τρίτο όροφο. Σημειώνεται ότι στον τέταρτο όροφο λειτουργεί το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου του Θεόδωρου Χαραγκιώνη, στο υπόγειο βρίσκεται σουπερμάρκετ της αλυσίδας Σκλαβενίτης, ενώ κάθε επίπεδο έχει επιφάνεια 3.500 τ.μ.
Athens MAXhub
Στον καινοτόμο αυτό χώρο εργασίας οι συνεργάτες μπορούν να εργαστούν, να μάθουν, να αναπτυχθούν και να συνδεθούν. Το κέντρο διαθέτει χώρους συνεργασίας, γυμναστήριο, παιδική χαρά, καφετέρια, βιβλιοθήκη και αίθουσες εκπαίδευσης που τηρούν τα πρωτόκολλα και τις προφυλάξεις COVID-19. Οι συνεργάτες και οι οικογένειές τους θα έχουν πρόσβαση σε περιοχές κοινωνικοποίησης, υπολογιστές και χώρους ευεξίας.
Eλληνες οι περισσότεροι εργαζόμενοι
Σε μια προσπάθεια να αντιμετωπιστεί η τοπική ανεργία στην Αθήνα, ο Όμιλος Sitel σχεδιάζει η πλειοψηφία των 1.000 θέσεων εργασίας να αφορά ντόπιους και ομιλούντες την ελληνική γλώσσα.
"Είμαστε τόσο χαρούμενοι που ανοίξαμε το πρώτο μας κέντρο επικοινωνίας στην Ελλάδα και είμαστε ενθουσιασμένοι που είναι ένα MAXhub, προσφέροντας στους συνεργάτες μας περισσότερη ευελιξία και καλύτερη εμπειρία συνεργασίας μέσω ενός υβριδικού μοντέλου εργασίας", δήλωσε ο Olivier Camino, Global COO & Co- Ιδρυτής του Sitel Group, ενώ πρόσθεσε: «η ελληνική αγορά είναι στρατηγική μας απόφαση να χρησιμοποιηθεί ως ένας πολύγλωσσος κόμβος για τους πελάτες μας, ειδικά για τις γερμανικές και σκανδιναβικές αγορές. Αυτό το MAXhub αντιπροσωπεύει τη συνεχιζόμενη δέσμευσή μας για την εμπειρία των εργαζομένων δημιουργώντας ένα μέρος για τους ανθρώπους μας, τις οικογένειές τους και την κοινότητα, να αποκτήσουν πρόσβαση στα εργαλεία και τους πόρους που χρειάζονται για να παραμείνουν συνδεδεμένοι, επιτυγχάνοντας τους στόχους ανάπτυξης των επιχειρήσεων».
Υποστήριξη 24 γλωσσών
«Η είσοδος στην Ελλάδα είναι καίρια κίνηση για εμάς. Θα υποστηρίξουμε 24 γλώσσες από αυτήν την περιοχή, συμπεριλαμβανομένων αγγλικών, ελληνικών, γερμανικών, δανέζικων, νορβηγικών και άλλων», δήλωσε η Benedita Miranda, GM Portugal & Greece του Sitel Group.
Οι υπηρεσίες της Sitel
Η Sitel παρέχει πλήθος υπηρεσιών, όπως:
- Τηλεφωνικά κέντρα
- Ολοκληρωμένες ψηφιακές λύσεις για τις επιχειρήσεις
- Υπηρεσίες εκπαίδευσης
- Υπηρεσίες κατάρτισης προσωπικού
- Τεχνολογικές λύσεις
- Πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου
- Τεχνολογική υποστήριξη μέσω της Sitel Technical Support
- Υπηρεσίες ανάλυσης δεδομένων.