Εντυπωσιακή αύξηση 14,4% παρουσίασαν οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων στην Ελλάδα τον Οκτώβριο, ενώ αντίθετα οι εξαγωγές σημείωσαν πτώση 9,5%, σύμφωνα με τα δεδομένα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Έτοιμου Ενδύματος Ελλάδος.
Στο σύνολο του δεκαμήνου Ιανουαρίου - Οκτωβρίου 2024, οι λιανικές πωλήσεις στην εγχώρια αγορά κατέγραψαν ελαφριά αύξηση, ενώ οι εξαγωγές συνέχισαν την πτωτική τους πορεία, η οποία είχε αρχίσει ήδη το 2023.
Οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων στο εσωτερικό της χώρας το δεκάμηνο ανήλθαν σε 2,8 δισ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 3,7% σε σχέση με τα 2,7 δισ. ευρώ της ίδιας περιόδου το 2023.
Σε αντίθεση, οι εξαγωγές ενδυμάτων και κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων συνεχίζουν να μειώνονται, επηρεαζόμενες από την παρατεταμένη χαμηλή ζήτηση στις διεθνείς αγορές. Η συνολική αξία των εξαγωγών ένδυσης - κλωστοϋφαντουργίας το πρώτο δεκάμηνο του 2024 έφτασε το 1,36 δισ. ευρώ, μειωμένη κατά 12,9% σε σχέση με τα 1,56 δισ. ευρώ του 2023.
Η μείωση στις εξαγωγές ενδυμάτων ήταν 13,2%, στην κλωστοϋφαντουργία 18,7%, και στα βαμβακερά προϊόντα 5,1%.
Επιπλέον, η αξία των εισαγωγών παρουσίασε πτώση 3,3%, με το σύνολο της αλυσίδας ένδυσης - κλωστοϋφαντουργίας να διαμορφώνεται στα 2,76 δισ. ευρώ το 2024, έναντι 2,87 δισ. ευρώ το ίδιο διάστημα το 2023.
Οι εισαγωγές ενδυμάτων μειώθηκαν κατά 0,3%, ενώ οι εισαγωγές κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων σημείωσαν μεγαλύτερη πτώση 11,5%.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!