Με τον τζίρο τρέχει με αύξηση της τάξης του 7% το 2024 και τα κέρδη να παραμένουν σταθερά, το Bread Factory ετοιμάζεται να «ζυμώσει» και στη Νότια Αθήνα. Αυτή τη στιγμή, η αλυσίδα αριθμεί 10 ιδιόκτητα καταστήματα – 9 στην Αθήνα και 1 στη Λάρισα – ενώ σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, Παναγιώτη Δημητρόπουλο, σύντομα θα επεκταθεί στο παραλιακό μέτωπο της Αττικής.
Και μπορεί να μην αποκάλυψε την περιοχή, ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες της «Η», το 11ο κατάστημα της αλυσίδας θα ανοίξει μέσα στο 2025 στη Γλυφάδα και συγκεκριμένα είναι πολύ κοντά σε συμφωνία για το κτίριο που στέγαζε το παλιό σούπερ μάρκετ «Μπαλάσκα».
Όπως είπε ο κ. Δημητρόπουλος, υπάρχουν δυσκολίες στην αναζήτηση ακινήτων, «έχουν να κάνουν τόσο με την έκταση που αναζητούν για ενοικίαση, αφού κατά κανόνα ψάχνουν για μεγάλα καταστήματα προκειμένου να μπορούν να φιλοξενούν τους σχεδόν 4.000 κωδικούς. «Έχουμε συγκεκριμένες προϋποθέσεις που ζητούμε, επειδή είμαστε πολυχώροι εστίασης. Έχουμε κάποια κενά ακόμα στην Αθήνα και προσπαθούμε να βρούμε τα κατάλληλα κτίρια για να μπορούμε να στεγαστούμε. Στα νότια δεν έχουμε ακόμα καταλήξει στο ακίνητο, αλλά ειμαστε κοντά».
Παράλληλα, επισήμανε πρόβλημα υπάρχει με την εύρεση εξειδικευμένου προσωπικού για την κατασκευή των ειδών αρτοποιίας, γευμάτων και άλλων προϊόντων που υπάρχουν στην αλυσίδα.
Το 2024, ο τζίρος της εταιρείας κατέγραψε αύξηση της τάξης του 7%, αντικατοπτρίζοντας τη διαρκώς αυξανόμενη προτίμηση του κοινού στα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Παράλληλα, τα κέρδη παρέμειναν σταθερά, αποδεικνύοντας τη δέσμευση του Bread Factory στη διατήρηση ανταγωνιστικών τιμών και υψηλής ποιότητας, παρά τις αυξημένες προκλήσεις από την άνοδο του κόστους των πρώτων υλών.
«Η χρονιά ολοκληρώνεται ικανοποιητικά. Παρότι έχουν ακριβύνει τα πάντα, οι πρώτες ύλες, εμείς προσπαθούμε να ενσωματώσουμε τις αυξήσεις, χωρίς να αλλοιώσουμε την ποιότητά μας, σε τιμές προσεγγίσιμες για όλους. Έχει γίνει ελάχιστη ανατίμηση της τάξης του 5% – 7% σε ορισμένα προϊόντα, όταν η τιμή των πρώτων υλών έχει ανέβει 30%-40%. Και αυτό έγινε πρόσφατα. Προσπαθήσαμε να ενσωματώσουμε όλη αυτή την αύξηση» αναφέρει ο Παναγιώτης Δημητρόπουλος, στο περιθώριο του Christmas charity event, όπου η εταιρεία πρόσφερε οικονομική και ψυχολογική υποστήριξη στον σύλλογο “Αγάπη Βασιλική Κόμνου”.
Η αυξανόμενη επισκεψιμότητα στα καταστήματα του Bread Factory αποτυπώνει την εμπιστοσύνη του κοινού στην αλυσίδα, αν και και τα χρήματα που ξοδεύουν μένουν ίδια.
«Έχει αυξηθεί η προσέλευση του κόσμου στο κάθε κατάστημα, από 2.000 άτομα πλέον να μπαίνουν 2.300, εξ ου και η αύξηση του τζίρου, αλλά ο μέσος όρος της κατά κεφαλήν δαπάνης παραμένει ο ίδιος» προσθέτει ο κ. Δημητρόπουλος.
Οι απόλυτοι πρωταγωνιστές της εποχής στα προϊόντα του Bread Factory είναι τα μελομακάρονα και τα τσουρέκια, ενώ την παράσταση κλέβει το εντυπωσιακό Chocolate Dubai.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!