Στην δεύτερη θέση του ελληνικού λιανεμπορίου τροφίμων φιγουράρει η Lidl, με τη διοίκηση της εταιρείας να επιβεβαιώνει τη στρατηγική της επιτυχία και να ανακοινώνει περαιτέρω επενδύσεις με την κατασκευή μεγάλου κέντρου logistics στην Ελευσίνα με προϋπολογισμό 100 εκατ.
Ο διευθύνων σύμβουλος, Μάρτιν Μπραντενμπούργκερ, ανακοίνωσε αυτή την εξέλιξη κατά τη διάρκεια παρουσίασης του στρατηγικού σχεδιασμού της εταιρείας για το 2025, επισημαίνοντας ότι τα 231 καταστήματα της αλυσίδας στην Ελλάδα τη φέρνουν στη δεύτερη θέση, ξεπερνώντας την ΑΒ Βασιλόπουλος. Αν και η γερμανικη αλυσίδα σούπερ μάρκετ συνήθως δεν αποκαλύπτει τα οικονομικά της στοιχεία, αυτή η δημόσια αναγγελία για την κατάκτηση της δεύτερης θέσης υπογραμμίζει την ισχυρή θέση της στην ελληνική αγορά, ακολουθώντας την αλυσίδα Σκλαβενίτη.
Νέο κέντρο διανομής στην Ελευσίνα έως το 2029
Η γερμανική αλυσίδα συνεχίζει να επενδύει στην ελληνική αγορά με μεγάλα έργα και στρατηγικούς σχεδιασμούς για το μέλλον. Συγκεκριμένα, η εταιρεία προχωρά στην κατασκευή ενός νέου κέντρου διανομής στην Ελευσίνα, συνολικής επιφάνειας 60.000 τ.μ., με επένδυση 100 εκατ. ευρώ.
Το έργο αυτό αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το 2029 και θα ενισχύσει σημαντικά την καθημερινή τροφοδοσία φρέσκων προϊόντων στα καταστήματά της σε όλη την Ελλάδα, με ιδιαίτερη έμφαση στην περιοχή της Αττικής. Επιπλέον, η Lidl σχεδιάζει και άλλες επενδύσεις 100 εκατ. ευρώ κατά τη διετία 2024-2025, με στόχο την επέκταση του δικτύου της και τη συνεχιζόμενη ενίσχυση της παρουσίας της στην ελληνική αγορά.
Τα νέα καταστήματα
Ο στόχος της είναι η επέκταση στην Αττική, και μέσα στο 2025 αναμένεται να ολοκληρωθεί η κατασκευή του νέου καταστήματος στο Αιγάλεω, ενώ η εταιρεία ευελπιστεί να ξεμπλοκάρει και η δημιουργία νέου μαγαζίου στα πρώην κτίρια της Miele, που έχουν περάσει στην ιδιοκτησία της. Όπως είπε η διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της εταιρείας, κ.Βασιλική Αδαμίδου στόχος είναι η επέκταση και σε ένα νησί, χωρίς να αποκαλύψει ποιο.
Η παρουσίαση της Lidl Ελλάς ανέδειξε επίσης τη σημαντική της συνεισφορά στην οικονομία, καθώς το 2023 για πρώτη φορά η συνεισφορά της στο ΑΕΠ υπερέβη το 1 δισ. ευρώ, αντιπροσωπεύοντας το 0,53% του ΑΕΠ. Από το 1999, η εταιρεία έχει επενδύσει περισσότερα από 1,4 δισ. ευρώ στη χώρα, δημιουργώντας αξία και προσφέροντας θέσεις εργασίας για πάνω από 35.000 εργαζόμενους. Η φορολογική συνεισφορά της Lidl υπερβαίνει τα 417 εκατ. ευρώ, με αύξηση 1.567% από το 1999.
Στο πλαίσιο των κοινωνικών δράσεων, η Lidl συνεχίζει να στηρίζει την ελληνική παραγωγή, συνεργαζόμενη με πάνω από 400 Έλληνες προμηθευτές και προωθώντας προϊόντα σε 31 χώρες, με κύκλο εργασιών σχεδόν 500 εκατ. ευρώ.
Όπως ανέφερε ο κ. Μπραντενμπούργκερ, το καλάθι της Lidl Hellas είναι κατά 10% πιο οικονομικό σε σχέση με το καλάθι του ανταγωνισμού, όλα τα προϊόντα Non-Food είναι φθηνότερα κατά 13% σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ ο εσωτερικός πληθωρισμός στο δίκτυο της μειώθηκε κατά 1% φέτος. Παράλληλα, μειώθηκαν μόνιμα οι τιμές σε 578 προϊόντα της, ενισχύοντας τη στρατηγική της για προσφορά φθηνότερων τιμών στους καταναλωτές.
H κ. Αδαμίδου, σημείωσε ότι την τελευταία δεκαετία η εταιρεία έχει επενδύσει πάνω από 10 εκατ. ευρώ σε δαπάνες για κοινωνικές και περιβαλλοντικές επενδύσεις. Επιδιώκουμε να εξελίσσουμε το επιχειρηματικό μας μοντέλο συνεισφέροντας στη βελτίωση της ποιότητας ζωής για τον μέσο πολίτη. «Ανταποδίδουμε την εμπιστοσύνη που χρόνια τώρα μας δείχνουν οι Έλληνες καταναλωτές. Αναπτύσσουμε σχέσεις και συνέργειες με φορείς και οργανισμούς που μεγιστοποιούν την επιστροφή αξίας στην κοινωνία».
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!