Με αφετηρία την Πάτρα πριν από 25 χρόνια και όραμα να κατακτήσει τον κόσμο του καφέ, η Coffee Island έχει καταφέρει να μετατρέψει το όνειρο σε πραγματικότητα, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και επεκτείνοντας τη δυναμική της σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Σήμερα, η αλυσίδα καφεστίασης έχει κατακτήσει 97 πόλεις στην Ελλάδα, προσφέροντας τη μοναδική εμπειρία του specialty καφέ σε όλη τη χώρα, ενώ το διεθνές της αποτύπωμα είναι ισχυρό, με πάνω από 60 καταστήματα σε 13 χώρες και 4 ηπείρους.
Κατάστημα στο Δελχί τον Δεκέμβρη
H στρατηγική διεθνοποίησης συνεχίζει να αποδίδει καρπούς, με πρόσφατες επεκτάσεις σε στρατηγικές αγορές όπως η Ινδία, όπου στις 10 Δεκεμβρίου ανοίγει το πρώτο της κατάστημα στο Δελχί. Παράλληλα στα πλάνα της είναι η ενίσχυση της παρουσίας της στην Αίγυπτο, όπου αυτή τη στιγμή έχει 5 καταστήματα, με τη δημιουργία μονάδας μεταποίησης καφέ.
Η Coffee Island διατηρεί ισχυρή οικονομική πορεία στην ελληνική αγορά, με το 2023 να καταγράφει κύκλο εργασιών ύψους 37 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 8% σε σχέση με το 2022, παρά τις προκλήσεις του κλάδου.
Η εταιρεία, η οποία διαθέτει 430 καταστήματα στην Ελλάδα και πάνω από 60 στο εξωτερικό, συνδυάζει τη συνεχιζόμενη ανάπτυξή της με την εφαρμογή μιας στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης. Αυτή εστιάζει σε τρεις βασικούς πυλώνες: τον άνθρωπο, το περιβάλλον και το προϊόν, προσφέροντας υψηλής ποιότητας καφέ μέσω της συνεργασίας με 26 φάρμες σε 12 χώρες, ενώ παράλληλα ενισχύει την ελληνική οικονομία, απασχολώντας πάνω από 4.600 άτομα και συνεργαζόμενη με 1.200 ελληνικές προμηθευτικές επιχειρήσεις.
Οι ανατιμήσεις
Ο κλάδος του καφέ έχει υποστεί σοβαρές ανατιμήσεις τα τελευταία χρόνια, κυρίως λόγω της πανδημίας, με την τιμή της πρώτης ύλης να έχει αυξηθεί κατά 60% κατά μέσο όρο, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις φτάνει και το 100%. Στην Coffee Island, αύξησε τις τιμές 20 λεπτά ανά ρόφημα, συμπεριλαμβανομένων ΦΠΑ και ειδικού φόρου. Ο CEO της Coffee Island Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος τόνισε ότι, παρά τις αυξήσεις, η εταιρεία προσπαθεί να απορροφήσει όσο το δυνατόν περισσότερες από αυτές τις ανατιμήσεις και να μην τις περάσει στους καταναλωτές.
Επιπλέον, ο νέος ευρωπαϊκός κανονισμός EUDR, που απαιτεί από τις εταιρείες να εξασφαλίσουν ότι ο καφές τους δεν προέρχεται από περιοχές με αποψίλωση δασών, μπορεί να οδηγήσει σε αυξήσεις 0,50 ευρώ ανά κιλό καφέ, καθώς περιορίζει τις προμήθειες και αυξάνει το κόστος. Αν η ΕΕ προχωρήσει με αυστηρότερες οδηγίες, οι συνέπειες για τον κλάδο θα είναι σημαντικές, με αυξήσεις τιμών και περιορισμένες επιλογές προμηθευτών.
Η επιτυχία της Coffee Island δεν περιορίζεται μόνο στα οικονομικά αποτελέσματα, αλλά και στην επίτευξη σημαντικών βιώσιμων στόχων, με την εφαρμογή καινοτόμων πρακτικών ανακύκλωσης και τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος, όπως η χρήση ανακυκλωμένων υλικών και η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών. Με αυτά τα βήματα, η Coffee Island ενισχύει το προφίλ της ως ηγέτης στον χώρο του specialty καφέ, προσφέροντας στους καταναλωτές και στις κοινότητες αξία σε κάθε επίπεδο της αλυσίδας παραγωγής και κατανάλωσης.
Αναγνωρίζοντας τις συνεχείς προκλήσεις στον κλάδο, όπως οι αυξήσεις στις τιμές των πρώτων υλών και οι πιέσεις από τις διεθνείς αγορές, η Coffee Island επιμένει στη στρατηγική της για την εξασφάλιση ποιότητας και βιωσιμότητας, ενώ προχωρά σε στοχευμένη επέκταση για την κεφαλαιοποίηση των μελλοντικών ευκαιριών.
Ο κ. Κωνσταντινόπουλος, δήλωσε: «Με πάθος και αφοσίωση, υπηρετούμε τον specialty καφέ ως μια δίκαιη και βιώσιμη οικονομική δραστηριότητα για ολόκληρη την αλυσίδα μας. Ο καφές για εμάς είναι μια πολύτιμη πηγή έμπνευσης και αντανακλά το όραμα και τη δέσμευσή μας για ένα βιώσιμο αύριο. Η 1η έκθεση βιώσιμης ανάπτυξης αποτελεί μια πολύ σημαντική στιγμή στην ιστορία μας και έμπρακτη απόδειξη του σεβασμού μας απέναντι στους ανθρώπους μας, την κοινωνία, το περιβάλλον αλλά και στο προϊόν.»
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!