Η low cost γαλλική αλυσίδα ένδυσης Kiabi προγραμματίζει την είσοδό της στην ελληνική αγορά με το άνοιγμα του πρώτου της καταστήματος στις 5 Δεκεμβρίου, στο εμπορικό πάρκο Top Parks της Trade Estates στην Πάτρα.
Το κατάστημα θα έχει έκταση 1.000 τ.μ. και αυτή η κίνηση αναμένεται να ενισχύσει τον ανταγωνισμό στην αγορά, επηρεάζοντας ισχυρές αλυσίδες όπως η ισπανική Inditex (Zara, Bershka, Massimo Dutti), η σουηδική H&M, καθώς και πολωνικές αλυσίδες όπως η Pepco και η Sinsay.
Η Kiabi αποτελεί μέλος της The Association Familiale Mulliez (AFM), ενός ομίλου που διαχειρίζεται την επιχείρηση της οικογένειας Mulliez, η οποία είναι μία από τις πλουσιότερες στη Γαλλία. Η AFM διαχειρίζεται επίσης άλλες γνωστές αλυσίδες όπως οι Leroy Merlin και Decathlon, οι οποίες ήδη δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.
Η γαλλική αλυσίδα προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων, περιλαμβάνοντας ρούχα για όλη την οικογένεια, λευκά είδη, αντικείμενα αποθήκευσης και μικροέπιπλα. Με παρουσία σε 23 χώρες και πάνω από 580 καταστήματα, η Kiabi επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε περιοχές όπως το Βέλγιο, η Πορτογαλία, η Μάλτα, και σε πολλές αφρικανικές χώρες, καθώς και στη Σαουδική Αραβία και στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Επιπλέον, σχεδιάζει την είσοδό της στην ινδική αγορά. Στην Ελλάδα, η εκπροσώπησή της γίνεται μέσω της Hudson Ελλάς, μιας εταιρείας με έδρα στη Μάλτα, η οποία έχει αναλάβει το franchise για την επέκταση της Kiabi σε Μάλτα και Κύπρο.
Λόγω της περιορισμένης διαθεσιμότητας εμπορικών ακινήτων που πληρούν τις απαιτούμενες προδιαγραφές, η Kiabi μπορεί να ακολουθήσει το μοντέλο ανάπτυξης της πολωνικής αλυσίδας Sinsay, ανοίγοντας αρχικά καταστήματα εκτός των μεγάλων αστικών κέντρων. Στο εμπορικό πάρκο της Πάτρας, όπου την περασμένη Τετάρτη άνοιξε τις πύλες του το νέο IKEA, θα αντιμετωπίσει ανταγωνισμό από την Sinsay, η οποία έχει επίσης υπογράψει συμβόλαιο μίσθωσης καταστήματος στην περιοχή.
Η Kiabi διαθέτει ένα εκτενές δίκτυο καταστημάτων εκτός Γαλλίας, με 340 καταστήματα και παραγωγικές μονάδες σε διάφορες χώρες. Το 2023, επεκτάθηκε σε τρεις νέες περιοχές: την Αίγυπτο, όπου κατασκευάζει εργοστάσιο για την εξορθολογισμένη παραγωγή της, τη Νέα Καληδονία και την Ουρουγουάη.
Η εταιρεία, που πραγματοποιεί το 15% των πωλήσεών της μέσω διαδικτύου, έχει στόχο να επαναφέρει αυτό το ποσοστό στο 20-25%, το οποίο είχε επιτύχει κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!