Νέα
  • ΓΔ: 1397.63 +0.93%
  • Τζίρος: 80,16 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι κολοσσοί της ομορφιάς επενδύουν στην καταπολέμηση της… τριχόπτωσης

Η κ.Κλαίρη Βενούκα, Aveda Brand General Manager

Το καθημερινό στρες, η κακή διατροφή και ο έντονος ρυθμός ζωής επιβαρύνουν σημαντικά την υγεία, τόσο σε σωματικό όσο και ψυχικό επίπεδο. Ένα από τα προβλήματα που εμφανίζεται ολοένα και πιο συχνά είναι η αδυναμία των μαλλιών και η τριχόπτωση, θέματα που απασχολούν πλέον εκατομμύρια άνδρες και γυναίκες παγκοσμίως. Η φυσική διάρκεια ζωής κάθε τρίχας κυμαίνεται από ένα έως επτά χρόνια, ενώ η καθημερινή απώλεια είναι περίπου 10 έως 80 τρίχες. Ωστόσο, σε περιόδους έντονου άγχους, αυτή η απώλεια μπορεί να αυξηθεί σημαντικά, προκαλώντας τον κίνδυνο αλωπεκίας.

Στο χώρο της προσωπικής φροντίδας και ομορφιάς, πολυεθνικές εταιρείες επενδύουν σημαντικά στην ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες, παρατείνοντας την υγεία και ανθεκτικότητα των μαλλιών.

Μετά από δύο δεκαετίες επιστημονικής έρευνας και οκτώ χρόνια συνεργασίας με ειδικούς στη βιολογία του τριχωτού και της τρίχας, η Aveda, ένα brand εξειδικευμένο στο health care των μαλλιών, που από το 1990 έχει περάσει στο χαρτοφυλάκιο της Estee Lauder, παρουσίασε τη νέα, πρωτοποριακή σειρά Invati Ultra Advanced, η οποία απευθύνεται σε αδύναμα μαλλιά με τάση τριχόπτωσης. Η σειρά διαθέτει το αποκλειστικό σύμπλεγμα Follicle Vitality Complex, μια φόρμουλα τριπλής δράσης για τη μακροβιότητα των τριχοθυλακίων, αναπτύχθηκε από μια εξειδικευμένη ομάδα βιολόγων, φαρμακογνωμόνων και χημικών της Aveda.

Πρόκειται για προϊόντα 100% vegan (94% φυσικής προέλευσης), δοκιμασμένα σε ανθρώπους και ποτέ σε ζώα, όπως τόνισε ο Μηνάς Τσιράγγελος, Aveda Education Manager και πρόσθεσε: «Έχουν δηλαδή αντικαταστήσει όλα τα χημικά στοιχεία με κάποιο φυσικό που κάνει την ίδια δουλειά. Όχι θειϊκά άλατα, όχι ταλκ, αντί για σιλικόνη, έλαιο βυσσινιάςκλ.π., δηλαδή μόνο ευγενικές προς το δέρμα ουσίες... Μάλιστα η Aveda γνωρίζει π.χ. από ποια φάρμα έχει προέλθει κάθε προϊόν». Πρόκειται για μια τεράστια επένδυση που κράτησε τρία χρόνια.

Οι κλινικές μελέτες δείχνουν ότι μειώνει την τριχόπτωση έως και 77%, ενώ προσφέρει 11% πιο πυκνά μαλλιά, ενισχύοντας ταυτόχρονα τη συνολική υγεία και ανθεκτικότητα του τριχωτού.

«Στην Aveda στηρίζουμε τον καταναλωτή με προϊόντα που προσφέρουν αποτελεσματικότητα και βιωσιμότητα», δήλωσε η κ. Κλαίρη Βενούκα, Aveda Brand General Manager. «Η παραγωγή μας βασίζεται αποκλειστικά σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, και από το 2021 όλα τα προϊόντα μας είναι 100% vegan».

Το σύστημα περιποίησης πολλαπλών βημάτων Invati Ultra Advanced σε συνδυασμό με τον αφρό Thickening Foam δημιουργεί την αίσθηση 11.000 επιπλέον τριχών, χαρίζοντας πλούσιο όγκο και υγιή εμφάνιση.

Από το 1988, η Aveda είναι πρωτοπόρος στην cruelty-free φιλοσοφία, χωρίς ποτέ να δοκιμάζει προϊόντα σε ζώα, και χρησιμοποιεί πάνω από 900 πιστοποιημένα βιολογικά συστατικά. Ως μία από τις λίγες εταιρείες παγκοσμίως με την πιστοποίηση Certified B Corporation, διασφαλίζει υψηλά πρότυπα κοινωνικής και περιβαλλοντικής υπευθυνότητας, στοχεύοντας να αποτελέσει πρότυπο βιώσιμης και υπεύθυνης ομορφιάς.

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ