Η αποχώρηση από τη διεκδίκηση του διαγωνισμού έχει να κάνει με το γεγονός ότι η καναδική Roadis, η οποία αποτελούσε κοινό σχήμα με την Ακτωρ Παραχωρήσεις, δήλωσε αδυναμία συμμετοχής και μάλιστα σε χρόνο που δεν επέτρεψε την αλλαγή στη σύστασης της κοινοπραξίας. Σύμφωνα με πληροφορίες η Roadis Transportation Holding ενημέρωσε τον συνέταιρο της ελληνικό όμιλο της Ελλάκτωρ για τις προθέσεις της σε χρόνο που δεν επέτρεψε την αναζήτηση νέων συνεργασιών.
Και αυτό γιατί όπως ορίζει η διαδικασία του διαγωνισμού του ΤΑΙΠΕΔ, οι διεκδικητές της έργου όφειλαν να ενημερώσουν για τυχόν αλλαγές στη σύνθεση του σχήματος διεκδίκησης τουλάχιστον ένα μήνα πριν την οριστική ημερομηνία υποβολής προσφορών την 1η Απριλίου 2021.
Υπενθυμίζεται ότι στις 11 Δεκεμβρίου η κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – EGIS PROJECTS κατέθεσε τη μοναδική προσφορά στο ΤΑΙΠΕΔ για τον διαγωνισμό της παραχώρησης του δικαιώματος χρήσης και εκμετάλλευσης του αυτοκινητοδρόμου της Εγνατίας Οδού και τριών κάθετων οδικών αξόνων της.
Οι κοινοπραξίες των ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – Roadis και Vinci – Μυτιληναίος πέτυχαν να «φρενάρουν» με ασφαλιστικά μέτρα το διαγωνισμό μέχρι να εκδοθεί η απόφαση του ανώτατου δικαστηρίου επί της κύριας προσφυγής.
Οι δύο κοινοπραξίες υποστήριξαν πως κακώς δεν δόθηκε παράταση στην ημερομηνία υποβολής προσφορών στις 11 Δεκεμβρίου όταν και εμφανίστηκε μόνο η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – Egis Projects. Υποστήριξαν πως αν είχε δοθεί παράταση θα προλάβαιναν και αυτοί να καταθέσουν προσφορές γιατί είχαν δυσκολίες λόγω καραντίνας.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!