Η Douleutaras, η κορυφαία πλατφόρμα διασύνδεσης καταναλωτών με επαγγελματίες για υπηρεσίες σπιτιού, επεκτείνεται δυναμικά και επαναπροσδιορίζει τη στρατηγική της με έμφαση στις υπηρεσίες καθαριότητας Airbnb, τις ψηφιακές πληρωμές και τα μικροδάνεια. Στην κορυφή των νέων της εγχειρημάτων βρίσκεται η Piney, η θυγατρική της που εξειδικεύεται στον καθαρισμό ακινήτων βραχυχρόνιας μίσθωσης (Airbnb), έχοντας ήδη αναλάβει 2.000 καταλύματα. Αυτή η υπηρεσία, που λειτουργεί ήδη στην Ελλάδα, την Κύπρο και την Πορτογαλία, ετοιμάζεται να επεκταθεί περαιτέρω, θα αποσχιστεί από τη μητρική Douleutaras (Spin-off), ενώ η πρώτη χρηματοδότησή της ανέρχεται στα 800 χιλιάδες ευρώ. Η Piney στοχεύει στην εξειδίκευση των καθαρισμών για Airbnb, μια συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά, προσφέροντας επαγγελματικές λύσεις υψηλής ποιότητας στους ιδιοκτήτες ακινήτων.
Η Douleutaras, από την ίδρυσή της το 2015, έχει καταφέρει να προσελκύσει ισχυρούς επενδυτές και να δημιουργήσει μια πλατφόρμα με 3.000 επαγγελματίες, εκ των οποίων οι 1.500 δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα (από τους οποίους κρατά αναλογικά προμήθεια πό 5% έως 20%). Σημαντικό μερίδιο του τζίρου της εταιρείας προέρχεται πλέον από το εξωτερικό, όπου έχει ήδη παρουσία σε Κύπρο, Ιρλανδία και Πορτογαλία, ενώ επόμενοι στόχοι είναι αγορές όπως η Ισπανία. Ο τζίρος από τις διεθνείς αγορές αναμένεται να φτάσει το 2024 το 20% των συνολικών εσόδων, με πρόβλεψη για περαιτέρω αύξηση στο 33%.
Ένας από τους κεντρικούς στόχους της εταιρείας για τα επόμενα χρόνια είναι η ψηφιοποίηση των πληρωμών. Από το 2025, οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν τους επαγγελματίες μέσω της πλατφόρμας με κάρτα, χάρη στη συνεργασία με τη Stripe. Παράλληλα, θα εισαχθούν νέες λύσεις όπως τα χαμηλότοκα μικροδάνεια για όσους θέλουν να χρηματοδοτήσουν μεγαλύτερες εργασίες στο σπίτι, καθιστώντας τις υπηρεσίες της Douleutaras ακόμη πιο προσιτές και ευέλικτες για τους πελάτες.
Η εταιρεία έχει επίσης επενδύσει στο B2B, συνάπτοντας συνεργασίες με μεγάλα brands όπως το IKEA και το Skroutz, καθώς και με την Elpedison στον τομέα των πιστοποιητικών ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων. Οι συνεργασίες αυτές ανοίγουν νέους ορίζοντες και ενισχύουν την παρουσία της Douleutaras στον κλάδο των ανακαινίσεων και των τεχνικών εργασιών, τόσο για οικιακές όσο και για επιχειρηματικές ανάγκες.
Ο δρόμος προς την περαιτέρω διεθνοποίηση είναι βασικός πυλώνας της στρατηγικής της εταιρείας. Μέχρι σήμερα, η Douleutaras έχει διαχειριστεί πάνω από 1 εκατομμύριο εργασίες, ενώ εξυπηρετεί πάνω από 400.000 πελάτες. Με στόχο την ενίσχυση των εσόδων, η εταιρεία εξετάζει ακόμη και το ενδεχόμενο εισόδου στο Χρηματιστήριο Αθηνών τα επόμενα χρόνια.
Συνολικά, η Douleutaras προχωρά δυναμικά με μια ολοκληρωμένη στρατηγική που συνδυάζει καινοτομία, διεθνοποίηση και διεύρυνση των συνεργασιών, φιλοδοξώντας να γίνει η... efood των υπηρεσιών για το σπίτι, ενισχύοντας την παρουσία της τόσο στην Ελλάδα όσο και στις διεθνείς αγορές.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!