Η Volkswagen αντέδρασε στην υποτονική ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με μείωση του αριθμού των βαρδιών στο εργοστάσιο παραγωγής αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο Zwickau της Γερμανίας.
Μεγάλο ποσοστό των υποψήφιων αγοραστών αυτοκινήτων, αξιολογώντας τα μοντέλα μηδενικών ρύπων καταλήγουν στην απόφαση να μην τα αγοράσουν, καθώς υπάρχουν ακόμη σημαντικοί ανασταλτικοί παράγοντες. Ειδικότερα, η απόφαση των αγοραστών επηρεάζεται από τις υψηλές τιμές πώλησης των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, την χαμηλή υπολειμματική αξία τους, τις ελλείψεις στο δημόσιο δίκτυο φόρτισης και την περιορισμένη αυτονομία.
►Διαβάστε επίσης: Η Renault φέρνει ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης με τιμή κάτω από τα 20.000 ευρώ
Από αυτήν την εβδομάδα, η VW μείωσε την παραγωγή σε δύο βάρδιες στο Hall 5, από τρεις βάρδιες που είχε καθορίσει το τελευταίο διάστημα, αναφέρει η Automobilwoche.
Περισσότερο επηρεάζεται η παραγωγή των πιο μικρών μοντέλων της γκάμας των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων του γερμανικού γκρουπ, των VW ID3 και Cupra Born.
«Η απόφαση διασφαλίζει την παραγωγική λειτουργία και τη μελλοντική βιωσιμότητα του εργοστασίου», δήλωσε εκπρόσωπος της VW.
Οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων (EV) επιβραδύνονται στην Ευρώπη καθώς οι αγοραστές περιμένουν καλύτερα, φθηνότερα μοντέλα, δείχνουν οι έρευνες των αυτοκινητοβιομηχανιών. Τον Σεπτέμβριο, η VW ανακοίνωσε ότι θα μειώσει το προσωπικό στο εργοστάσιο του Zwickau, το πρώτο εργοστάσιο του ομίλου που μετατράπηκε πλήρως για παραγωγή EV.
Τον Οκτώβριο, η αυτοκινητοβιομηχανία σταμάτησε προσωρινά την παραγωγή των Audi Q4 E-tron, Audi Q4 Sportback E-tron, καθώς και των μοντέλων VW ID4 και VW ID5 στο Zwickau, λόγω περιορισμένης ζήτησης.
Η VW προσπαθεί να ανταγωνισθεί την παγκόσμια κυριαρχία της Tesla και να πουλήσει μεγάλη ποσότητα ηλεκτρικών οχημάτων που κατασκευάζονται στη Γερμανία. Οι ειδικοί του κλάδου προβλέπουν μειωμένη ζήτηση για τα EV τα επόμενα δύο χρόνια, αναφέρει η Automobilwoche.
Με τη ζήτηση των καταναλωτών για ηλεκτρικά οχήματα να φαίνεται να έχει φτάσει στο ανώτατο σημείο αυτή τη στιγμή, οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να αυξήσουν τα έσοδά τους από αυτόν τον κλάδο με διάφορες ενέργειες που έχουν σχέση με τα EV. Τα αποθέματα των EV, που βρίσκονται στα λιμάνια και στους άλλους αποθηκευτικούς χώρους τα διαθέτουν για ημερήσια ενοικίαση και σε εταιρικούς στόλους με ειδικό τιμολόγιο ανάλογα με την χώρα και τους οικονομικούς στόχους της κάθε μάρκας. Αναφέρεται ότι η κορυφαία σε πωλήσεις σε αυτούς τους εταιρικούς στόλους είναι η Tesla, που αποτελεί σχεδόν το ένα τρίτο των αγορών ηλεκτρικών οχημάτων τους τελευταίους 13 μήνες.
Η επιβράδυνση της ζήτησης για τα EV επηρεάζει επίσης τους εργαζόμενους και σε άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Πολλές συμβάσεις έκτακτων υπαλλήλων δεν έχουν ανανεωθεί, ενώ αρκετές συμβάσεις χωρίς μόνιμη απασχόληση υπάρχει κίνδυνος να διακοπούν.
«Ο στόχος τώρα είναι να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή διευθέτηση», ανέφερε η Automobilwoche, σύμφωνα με τον Thomas Knabel, συνδικαλιστικό εκπρόσωπο της IG Metall Zwickau. «Η ανησυχία παραμένει για το πού θα μας οδηγήσει αυτή η εξέλιξη».
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!