Μπορεί οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ενωση τον Μάιο να σημείωσαν άλμα 71%, ωστόσο οι αυτοκινητοβιομηχανίες θέλουν να προσελκύσουν περισσότερους καταναλωτές. Πώς θα το καταφέρουν; Πλασάροντας πιο φθηνά μοντέλα αυτοκινήτων στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.
Ο ιδιοκτήτης της Jeep και της RAM Stellantis σχεδιάζει να κυκλοφορήσει ένα προσιτό EV το επόμενο έτος, καθώς θέλει να αποκρούσει τον επερχόμενο ανταγωνισμό από την Κίνα.
Το χαμηλού κόστους ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα κυκλοφορήσει από τη Citroën, μία από τις 14 μάρκες που είναι κάτω από την ομπρέλα της Stellantis (όπως και οι Jeep, Dodge, RAM, Alfa Romeo, Fiat και Maserati).
Η Stellantis σχεδιάζει να ξεκινήσει την πώληση του νέου προσιτού οικονομικά ηλεκτρικού οχήματος της Citroën, του αυτοκινήτου πόλης e-C3, στις αρχές του επόμενου έτους, με τιμή εκκίνησης περίπου 27.000 δολάρια (25.000 ευρώ).
Με αυτονομία άνω των 300 χιλιομέτρων (186 μιλίων), το αυτοκίνητο πόλης Citroën e-C3 θα ανταγωνιστεί το κινεζικής κατασκευής Dacia Spring (21.000 ευρώ), το επερχόμενο Renault 5 EV, το Volkswagen ID.1 και αρκετά φθηνότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εισάγονται από την Κίνα.
Στα 25.000 ευρώ κατεβάζει τον πήχη και η Tesla
Ένα μικρό και οικονομικότερο μοντέλο ετοιμάζει η Tesla. Αναμένεται να βγει στην παραγωγή το 2025, ενώ τα πρώτα στοιχεία αναφέρουν ότι θα είναι κάτι μεταξύ sedan και SUV. Το νέο μοντέλο που ακόμη δεν έχει επιβεβαιωθεί αν θα έχει το όνομα Model 2 ή κάποιο άλλο, θα μοιάζει με το Model Y.
Η Tesla έχει αφήσει να διαρρεύσουν ορισμένα επίσημα στοιχεία του μοντέλου, ενώ δηλώνει ότι θα έχει αρχική τιμή κοντά στις 25.000 ευρώ.
Σχεδιαστικά δεν θα είναι διαφοροποιημένο από την εικόνα των Tesla. Αντιθέτως, η επανάσταση αυτή θα έρθει στις μεθόδους παραγωγής, που θα κατεβάσουν το κόστος περισσότερο από 50% σύμφωνα με την νέα τεχνολογία της εταιρείας, αλλά και των υλικών που θα χρησιμοποιήσει.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!