H Tesla έκλεισε την περασμένη εβδομάδα τον πρώτο εκθεσιακό της χώρο στην Κίνα, σε ένα πολυτελές εμπορικό κέντρο στο κέντρο του Πεκίνο, καθώς η εταιρεία αλλάζει τη στρατηγική πωλήσεων και υπηρεσιών, σύμφωνα με το Reuters.
Εργαζόμενος στο εμπορικό κέντρο επιβεβαίωσε στο Reuters ότι η Tesla είχε κλείσει τον εκθεσιακό χώρο και πλέον στις βιτρίνες υπάρχουν αφίσες της εταιρείας του επόμενου ενοικιαστή. «Το συμβόλαιό τους έληξε και η Tesla αποφάσισε να μην το παρατείνει», είπε ο εργαζόμενος.
Το κατάστημα στο Πεκίνο, που άνοιξε το 2013, ήταν το πρώτο της Tesla στην Κίνα. Ανακαινίστηκε το 2018 και επεκτάθηκε σε δύο ορόφους του εμπορικού κέντρου.
Η Tesla κατέχει και διαχειρίζεται πάνω από 200 καταστήματα σε όλη τη χώρα, όπου παρουσιάζονται τα νέα μοντέλα και οργανώνονται test drive για πιθανούς αγοραστές.
Το Reuters ανέφερε τον Σεπτέμβριο ότι η Tesla εξέταζε το ενδεχόμενο να κλείσει ορισμένους εκθεσιακούς χώρους σε... φανταχτερά εμπορικά κέντρα σε πόλεις όπως το Πεκίνο, μετά τους αυστηρούς περιορισμούς λόγω Covid-19.
Καταστήματα σε πιο φθηνές περιοχές και παροχή υπηρεσιών
Η εταιρεία σκοπεύει να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στο στήσιμο καταστημάτων σε λιγότερο δαπανηρές τοποθεσίες, όπου θα είναι εφικτό να παρέχονται υπηρεσίες service, καθώς στόχος της εταιρείας είναι η βελτίωσή της σε αυτόν τον τομέα.
Ως μέρος αυτής της προσπάθειας, η Tesla προσλαμβάνει στην Κίνα τεχνικούς και άλλο προσωπικό για εργασίες service.
Περισσότερα από τα μισά καταστήματα της Tesla στην Κίνα δεν προσφέρουν υπηρεσίες επισκευής ή συντήρησης και βρίσκονται σε τοποθεσίες με υψηλό ενοίκιο και περιορισμένο χώρο.
Υπενθυμίζεται ότι η Tesla μείωσε τις τιμές εκκίνησης για τα αυτοκίνητά της Model 3 και Model Y έως και 9% στην Κίνα, αντιστρέφοντας μια τάση αυξήσεων τιμών σε ολόκληρο τον κλάδο εν μέσω ενδείξεων μείωσης της ζήτησης στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στον κόσμο.
Η τιμή εκκίνησης για το Model 3 μειώθηκε στα 265.900 κινεζικά γουάν (36.615 δολάρια) από 279.900 γουάν. Παράλληλα, το Model Y κοστίζει πλέον 288.900 γουάν έναντι της προηγούμενης τιμής που ήταν στα 316.900 γουάν.
Η Tesla πούλησε 318.151 οχήματα στην Κίνα τους πρώτους εννέα μήνες του 2022, 55% αύξηση των πωλήσεων σε σχέση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με την Ένωση Επιβατικών Αυτοκινήτων της Κίνας.
Συγκριτικά, οι συνολικές πωλήσεις ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων αυξήθηκαν κατά 113,2%.
Με πληροφορίες από Reuters
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!