Αν και ο κορωνοϊός έχει «φρενάρει» στην αγορά, οι εταιρείες αυτοκινήτου ρίχνουν στη μάχη των πωλήσεων τα νέας τους όπλα! Ενα από τα πλέον εξηλεκτρισμένα μοντέλα της θα κυκλοφορήσει εντός του μήνα στην ελληνική αγορά η Seat. Πρόκειται για την plug-in έκδοσης του Tarraco που θα έχει συνδυαστική λειτουργία ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης και ενός ηλεκτροκινητήρα με συνολική ισχύ 245 ίππων. Ο βενζινοκινητήρας των 1.400 cc και ο ηλεκτροκινητήρας που παίρνει ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 13 kWh, προσφέρει στο ισπανικό μοντέλο 400 Nm ροπής. Το μοντέλο μπορεί να καλύψει ηλεκτρικά 49 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον κύκλο WLTP. Παράλληλα, η ισπανική εταιρεία υπόσχεται αυτονομία της τάξεως των 730 χιλιομέτρων με μόλις έναν ανεφοδιασμό.
Παρουσία στους ελληνικούς δρόμους μέσα στον μήνα θα έχει και η νέα BMW iX3 που θα εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 210 kW (286 ίππους) και 400 Nm ροπής. Το ηλεκτρομοτέρ διαθέτει 5ης γενιάς τεχνολογία BMW eDrive και επιτρέπει στο SUV να επιταχύνει από στάση μέχρι και τα πρώτα 100χλμ/ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται από τον ηλεκτρονικό κόφτη στα 180 χλμ/ώρα. Η μεταφορά ισχύος στους πίσω τροχούς δημιουργεί μία κλασική οδηγική εμπειρία. Η μπαταρία με ωφέλιμο 74 kWh χαρίζει αυτονομία 460 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP.
Τον Δεκέμβριο η Citroen συνεχίζει την επέκταση της ηλεκτρικής γκάμας με το νέο e-C4, που είναι 100% ηλεκτρικό όχημα και αποτελεί ένα νέο σχεδιαστικό βήμα της γαλλικής εταιρείας. Η ισχύς του είναι 100kW (136 ίππους) και ροπή 260Nm. Φορτίζει έως και 80% σε 30 μόλις λεπτά και έχει αυτονομία 350 χιλιομέτρων. Η μπαταρία είναι ισχύος 50kW που καλύπτεται με εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χιλιομέτρων στο 70% της χωρητικότητας φόρτισής της.
Εντός των επόμενων ημερών θα κυκλοφορήσει η νέα Mercedes S-Class, η έβδομη κατά σειρά γενιά που θα επανακαθορίσει τα δεδομένα σε ό,τι αφορά στην πολυτέλεια, την ποιότητα κατασκευής και την τεχνολογική καινοτομία. Το πολυτελές όχημα έχει μήκος 5.210μ, πλάτος 1.954μ και ύψος 1.503μ. Παρά τις αυξημένες διαστάσεις του ο αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας είναι χαμηλός, μόλις 0,22.
H Peugeot από την πλευρά της θα βγάλει τις προσεχείς ημέρες στους δρόμους το 508 Sport, που έχει κινητήριο σύνολο που αποδίδει έως και 360 ίππους με 520 Nm ροπής. Η επιτάχυνση από την στάση μέχρι και τα πρώτα 100 χλμ/ώρα έρχεται σε 5,2 δευτερόλεπτα, χρειάζεται από την στάση μέχρι το πρώτο χιλιόμετρο 24,5 δευτερόλεπτα και το ρεπρίζ από τα 80χλμ/ώρα στα 120χλμ/ώρα έρχονται σε 3 δευτερόλεπτα. Η ανώτατη ταχύτητα με ηλεκτρονικό περιοριστή σταματάει στα 250χλμ/ώρα.
Η Skoda έρχεται να ενισχύσει τη γκάμα του νέου Octavia, αποκαλύπτοντας την έκδοση Scout, που φυσικά βασίζεται στην στέισον βάγκον εκδοχή του μοντέλου. Συνεχίζει την παράδοση των επιτυχημένων παραλλαγών combi, με 1,5 εκ. παραπάνω απόσταση από το έδαφος, σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση, κίνηση στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς. Έχει μήκος 4,703 μ. και πλάτος 1,829 μ., ενώ η χωρητικότητα στον αποθηκευτικό χώρο έχει αυξηθεί κατά 30 λίτρα, φθάνοντας στα 640 λίτρα.
Τέλος, στους ελληνικούς δρόμους τον Δεκέμβριο θα δούμε και το VW ID4. Διαθέτει ιδιαίτερα αεροδυναμικά (cd 0,28) χαρακτηριστικά, έχει συνολικό μήκος 4,58 μέτρων και διαθέτει ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα. Για την περίσταση, αυτός αποδίδει ισχύ 150 kW (204 ίππους), με τη ροπή των 310 Nm άμεσα διαθέσιμη χαρίζοντας στο αυτοκίνητο εντυπωσιακές επιδόσεις. Έτσι από την στάση μέχρι και τα πρώτα 100 χλμ/ώρα έρχονται σε 8,5 δευτερόλεπτα, η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 160 χλμ./ώρα). Χρησιμοποιεί μπαταρία καθαρής χωρητικότητας 77kWh, η οποία ζυγίζει 493 κιλά και προσφέρει αυτονομία έως 520 χλμ.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!