Τη συνεργασία της με την FAW, την τρίτη σε μέγεθος και παλαιότερη αυτοκινητοβιομηχανία της της Κίνας, για την παραγωγή πολυτελών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ανακοίνωσε η Audi.
Η FAW, που είναι περισσότερο γνωστή για τις λιμουζίνες Χονγκκί - γνωστές και ως «Κόκκινη Σημαία» - για τους ηγέτες του κομμουνιστικού κόμματος της Κίνας, προσπαθεί τώρα να κερδίσει έδαφος στη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στον κόσμο, απέναντι σε ισχυρούς εγχώριους ανταγωνιστές όπως η Geely και η SAIC, κάτι που επιθυμεί από την πλευρά της και η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Ένας από τους στόχους της εταιρείας είναι τα Χονγκί να γίνουν εξολοκλήρου ηλεκτροκίνητα.
Η συνεργασία των δύο εταιρειών προβλέπει τη δημιουργία μίας κοινοπραξίας για ένα εργοστάσιο που θα κατασκευάζει πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα Audi, σε μία επένδυση ύψους 4,6 δισ. δολαρίων που πρόκειται να ανοίξει το 2024.
Η Audi - και η Volkswagen στην οποία ανήκει - θα κατέχουν το 60% στην κοινοπραξία, ενώ η FAW το 40%. Σημειώνεται ότι η FAW παράγει ήδη μοντέλα της Audi, καθώς συνεργάζεται εδώ και χρόνια με την εταιρεία αλλά και με την μητρική της Volkswagen.
►BMW: Η Κίνα την… έσωσε από κορονοϊό
Η Audi, σύμφωνα με στελέχη της, έχει ως στόχο να οδηγηθεί σε μία νέα εποχή ηλεκτροκίνησης και σε μία «χρυσή δεκαετία» στη σημαντική κινεζική αγορά». Το 2020, η Audi πούλησε περισσότερα από 700.000 οχήματα στην Κίνα, αλλά θέλει τα ηλεκτρικά οχήματα να καλύψουν το ένα τρίτο των πωλήσεών της στη χώρα έως το 2025.
Σημειώνεται ότι η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο. Από τα 7,2 εκατ. ηλεκτρικά οχήματα που κυκλοφορούσαν παγκοσμίως το 2019, το 47% ήταν στην Κίνα, σύμφωμα με τη Διεθνή Υπηρεσία Ενέργειας.
Η κίνηση της εταιρείας θεωρείται και ως απάντηση στην κίνηση της BMW που ανακοίνωσε επίσης τη συνεργασία της με την κινεζική Great Wall Motors.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!