Με ανακοίνωσή της η BMW γνωστοποίησε τον στόχο της για διπλασιασμό των πωλήσεων των ηλεκτροκίνητων οχημάτων μέσα στο 2021, την ώρα που οι ανταγωνίστριες παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν επίσης επιδοθεί σε έναν αγώνα δρόμου για να ολοκληρώσουν την παραγωγή νέων μοντέλων με μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα απέναντι στον αμερικανικό κολοσσό του Έλον Μασκ, Tesla.
Επίσης, η BMW ανακοίνωσε ότι στηρίζει πολλές ελπίδες στα επαναφορτιζόμενα ηλεκτρικά υβριδικά οχήματα (plug-in) για αύξηση κατά 50% των πωλήσεων των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της.
Σημειώνεται ότι η Tesla, παρέδωσε μέσα στο 2020 κατά τι λιγότερα από 500.000 ηλεκτρικά οχήματα.
Ο όμιλος BMW παράγει αυτή τη στιγμή 13 μοντέλα ηλεκτροκίνητων οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων και των plug-in υβριδικών- που διατίθενται σε 74 αγορές. Σύμφωνα με τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, οι πωλήσεις της σε ηλεκτροκίνητα οχήματα σημείωσαν σε παγκόσμιο επίπεδο αύξηση κατά 31,8%. Από αυτές, το 15% αφορά στις πωλήσεις στη Ευρώπη, συμβάλλοντας στον στόχο της ΕΕ για μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα για τη χρονιά που πέρασε.
Μέχρι το 2023, η BMW ανακοίνωσε ότι στοχεύει να διπλασιάσει την παραγωγή της σε 25 συνολικά μοντέλα ηλεκτροκίνητων οχημάτων, εκ των οποίων τα περισσότερα από τα μισά υπολογίζεται να είναι πλήρως ηλεκτρικά. Την ώρα που ολοένα και περισσότερες χώρες ανακοινώνουν την απαγόρευση των πωλήσεων νέων παραδοσιακών οχημάτων, αρχής γενομένης από το 2030, οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες οδηγούνται στο αναπροσαρμόσουν την παραγωγή τους και να στραφούν την ηλεκτροκίνηση.
Εν τω μεταξύ, πριν από μερικές ημέρες, η BMW ανακοίνωσε πως το 2020 σημείωσε πτώση μόλις 8,4% στις πωλήσεις της, ενώ η καταναλωτική ζήτηση αυξήθηκε το τελευταίο τέταρτο του 2020 κατά 3,2%, καταφέρνοντας παρά την Covid-19 και την καθίζηση στις πωλήσεις αυτοκίνητων λόγω της πανδημίας και της οικονομικής κρίσης που προκάλεσε, αλλά και των παρατεταμένων lockdowns που επέβαλλε σχεδόν σε όλο τον πλανήτη, να μην νικηθεί από τον κορονοϊό χάρη στην Κίνα.
Συγκεκριμένα, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε πως σημείωσε το 2020 μόλις πτώση μόλις 8,4% στις πωλήσεις της, ενώ η καταναλωτική ζήτηση αυξήθηκε το τελευταίο τέταρτο του 2020 κατά 3,2%.
«Καταφέραμε να κλείσουμε τη χρονιά με ένα δυνατό τελευταίο τέταρτο και για ακόμα μία φορά ηγούμαστε παγκοσμίως της premium κατηγορίας» ανέφερε σε γραπτή του δήλωση το μέλος του ΔΣ Πίτερ Νότα.
Στο σύνολο του 2020, η BMW πούλησε 2.324.809 οχήματα. Στην Ευρώπη οι πωλήσεις της έπεσαν κατά 15,7% και στις ΗΠΑ κατά 18%. Την εταιρεία με έδρα το Μόναχο «έσωσε» η Κίνα όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 7,4%, καθώς η πανδημία τέθηκε υπό έλεγχο νωρίτερα σε σχέση με τον υπόλοιπο κόσμο.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!