Μείωση παρουσίασαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων της Volkswagen το 2024 λόγω της ασθενούς ζήτησης ηλεκτρικών οχημάτων και τον έντονο ανταγωνισμό από την Κίνα.
Σύμφωνα με το Bloomberg, η γερμανική μητρική γνωστών brands όπως οι Audi, Skoda και Porsche, διέθεσε 9,03 εκατ. οχήματα παγκοσμίως, 2,3% λιγότερα σε σχέση με το 2023. Οι πωλήσεις στα ηλεκτρικά της οχήματα κατέγραψαν πτώση τόσο στην Ευρώπη όσο και στις ΗΠΑ.
Η VW έχει δεχτεί έντονα χτυπήματα από τον ολοένα αυξανόμενο ανταγωνισμό στην αγορά της Κίνας, στην οποία ηγούνται των πωλήσεων εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η BYD, καθώς και από τις περικοπές των επιδοτήσεων που παρέχονται σε ευρωπαϊκές χώρες για την αγορά EV.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Όλιβερ Μπλουμ έχει αγωνιστεί να προωθήσει περικοπές κόστους, ιδίως στην ομώνυμη μάρκα της εταιρείας, όπου η διοίκηση και τα συνδικάτα είχαν «εγκλωβιστεί» σε διαπραγματεύσεις για μήνες πέρσι πριν συμφωνήσουν σε μέτρα ευρείας εμβέλειας για τη μείωση της παραγωγικής ικανότητας.
Δύσκολη χρονιά το 2024 για τις αυτοκινητοβιομηχανίες στη Γερμανία
Το 2024 υπήρξε μια δύσκολη χρονιά για τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας στη Γερμανία. Οι πωλήσεις της Mercedes διολίσθησαν 3% λόγω της ασθενέστερης ζήτησης για τα πιο ακριβά αυτοκίνητά της στην Κίνα, καθώς και την μείωση των πωλήσεων EV στην Ευρώπη.
Η παραδόσεις της BMW κατέγραψαν πτώση 4% εν μέσω προβλημάτων σε ανταλλακτικά, ενώ οι πωλήσεις της Porsche μειώθηκαν κατά 3%, με αιχμή την «βουτιά» των παραδόσεων της εταιρείας κατά 28% στην Κίνα.
Η Volkswagen αντιμετωπίζει τα πιο έντονα προβλήματα στην Κίνα, όπου οι συνολικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 9,5% σε 2,93 εκατομμύρια πέρσι.
Η Κίνα «συνεχίζει να χαρακτηρίζεται από έναν σκληρό πόλεμο τιμών μεταξύ περισσότερων από 120 ανταγωνιστών», ανέφερε την Τρίτη η VW, προσθέτοντας ότι στόχος της είναι να πουλάει 4 εκατομμύρια οχήματα ετησίως στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο μέχρι το 2030.
Με πληροφορίες από Bloomberg
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!