Σε συνέχεια της ανακοίνωσης της Εθνικής Τράπεζας το Σάββατο 04.02.23 και με στόχο την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των δικαιούχων λογαριασμών καταθέσεων της Olympus Bank η ΕΤΕ ενημερώνει εκ νέου ότι:
Η εκτιμώμενη Ημερομηνία Έναρξης Εξυπηρέτησης των Δικαιούχων από το δίκτυο καταστημάτων και το ψηφιακό δίκτυο της Εθνικής Τράπεζας είναι η Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2023.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των συγκεκριμένων Δικαιούχων, η Εθνική Τράπεζα υπενθυμίζει ότι έχει προβεί στις ακόλουθες ενέργειες:
- Ειδική Γραμμή Τηλεφωνικής Επικοινωνίας τίθεται σε λειτουργία από τη Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου στις 9.00 π.μ. Από την ώρα αυτή και για όσο διάστημα χρειαστεί, οι Δικαιούχοι μπορούν να καλούν στον αριθμό 210-4848300 για να εξυπηρετηθούν από στελέχη της Εθνικής Τράπεζας.
- Παράλληλα, επεκτείνεται το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων της Εθνικής Τράπεζας στις πόλεις της Δράμας, Αλεξανδρούπολης και Ορεστιάδας για την εξυπηρέτηση των συγκεκριμένων πελατών και μόνο, μέχρι τις 5 μ.μ. καθημερινά, ούτως ώστε να μπορούν να προσέλθουν σε αυτά εκτός κανονικού ωραρίου λειτουργίας και με λιγότερο φόρτο εργασίας.
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με την ανακοίνωση της 4ης Φεβρουαρίου, η Εθνική Τράπεζα αναλαμβάνει τη μεταφορά των καταθέσεων της Olympus Bank.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την απόφαση της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων 456/04.02.23 της Τράπεζας της Ελλάδος και την έκδοση του σχετικού Δελτίου Τύπου, η Εθνική Τράπεζα ("ΕΤΕ") ανακηρύχθηκε ανάδοχος για το σύνολο των καταθέσεων της Olympus Bank, τις οποίες αναλαμβάνει και διασφαλίζει πλήρως. Επισημαίνεται ότι η Εθνική Τράπεζα δεν αναλαμβάνει λοιπά στοιχεία Ενεργητικού ή Παθητικού της Olympus Bank.
Η διαδικασία μεταφοράς και ενσωμάτωσης των καταθετικών λογαριασμών στα συστήματα της Εθνικής Τράπεζας θα αρχίσει άμεσα ώστε να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατόν.
Από την Ημερομηνία Έναρξης της Εξυπηρέτησης και μετά, οι Νέοι Πελάτες θα
μπορούν να εξυπηρετούνται από το σύνολο του δικτύου καταστημάτων της Εθνικής Τράπεζας, αλλά και από τα ψηφιακά της δίκτυα (Internet banking, mobile banking) εφόσον είναι εγγεγραμμένοι σε αυτά.
Η μεταφορά των λογαριασμών θα ολοκληρωθεί συστημικά και για αυτό το λόγο δεν είναι καταρχήν απαραίτητη η προσέλευση των Νέων Πελατών στο δίκτυο των καταστημάτων της Εθνικής Τράπεζας. Από την Ημερομηνία Έναρξης της
Εξυπηρέτησης, οι Νέοι Πελάτες θα μπορούν να πραγματοποιήσουν όλες τις τραπεζικές συναλλαγές (αναλήψεις, καταθέσεις, πληρωμές κλπ.) και να εκδώσουν νέα χρεωστική κάρτα.
Οι Νέοι Πελάτες που είναι ήδη πελάτες ΕΤΕ και εγγεγραμμένοι στα ψηφιακά της
δίκτυα θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν κινήσεις στους λογαριασμούς προερχόμενους από Olympus Bank αμέσως μετά την ολοκλήρωση της μεταφοράς τους στην ΕΤΕ.
Επισημαίνεται ότι οι λογαριασμοί θα μεταφερθούν στο σύνολό τους ως λογαριασμοί πρώτης ζήτησης (ταμιευτηρίου, όψεως), ενώ θα είναι άμεσα διαθέσιμα στους Νέους Πελάτες όλα τα προϊόντα καταθέσεων και επενδύσεων της ΕΤΕ.
Η Εθνική Τράπεζα θα μεριμνήσει να συζητήσει με τον ειδικό εκκαθαριστή για θέματα που αφορούν στους εργαζόμενους της Olympus Bank.
Η Εθνική Τράπεζα καλωσορίζει τους Νέους της Πελάτες και δεσμεύεται ότι θα
εξασφαλίσει την ταχεία και ασφαλή εξυπηρέτησή τους